איפור ותסרוקת לבת מצווה

באירוע המצווה לילדתכם יש משאלה אחת: להיות נסיכה, לפחות ליום אחד. הבשורה המשמחת היא שאת המשאלה הזו ניתן להגשים, ואפילו בקלות בעת שבוחרים בסטודיו "שלי שכטר – בוקים שמלות וסטיילינג לבת מצווה". אז לאחר שבחרתם שמלה, כעת הגיע הרגע להתאים לה איפור ותסרוקת בת מצווה מחמיאה. מה לוקחים בחשבון בעת שרוצים להתאים תסרוקת לבת מצווה?

1. איפור

איפור עדין לבת מצווה. האיפור לנערות הוא דומה מאוד,לטרנד העכשווי בעולם האיפור והוא להתאפר אבל לא להיראות ממש מאופרת. ככה ניתן להסתיר כהויות או פצעונים אבל לא להיראות שונות ממי שאנחנו באמת.

2. סוג השיער

לחלק מהבנות יש שיער חלק, בעוד לבנות אחרות ישנו שיער מתולתל. הדבר הראשון שצריך לקחת בחשבון הוא את סוג השיער ומה ניתן לעשות איתו. מטרת העל בכל מקרה היא ליצור תסרוקת מחמיאה.

3. אורך השיער

לא לכל הבנות יש שיער ארוך, וכיום ניתן לראות כי ישנן בנות עם שיער קצר וגם כאלו עם שיער קצר מאד. הניסיון הרב של שלי שכטר מאפשר לה ליצור תסרוקות לבת מצווה עם כל סוג שיער ועם כל אורך של שיער. חששת כי לא ניתן לעשות עם השיער שלך יותר מדי? כעת, תוכלי לשלול כל חשש.

4. שעת האירוע

תסרוקת טובה היא תסרוקת המתאימה לאופי האירוע. ישנם אירועים הנחגגים בשעות שונות – בבוקר, בצהריים או בערב, כך שחשוב להתאים את אופי התסרוקת לאופי האירוע. הניסיון הרב של שלי מאפשר לה להתאים את התסרוקת המחמיאה והנכונה ביותר לאירוע בת המצווה של ילדתכם.

5. התאמה בין שמלה לשיער

חשוב מאד ליצור הרמוניה בין השמלה שנבחרה ובין התסרוקת. את דו השיח בין השתיים ניתן ליצור בעת שחוברים לאיש מקצוע המבין את רזי האופנה והסטיילינג. ב"סטודיו שלי שכטר – בוקים שמלות. וסטיילינג לבת מצווה", מוענקת תשומת לב גדולה לכל פרט ופרט על מנת ליצור את הנראות המושלמת.

6. רצונות הילדה

לכל אחת יש חזון אחר לגבי התסרוקת שלה בבת המצווה. עם שלי שכטר, ניתן להגשים כל חלום עם כל תסרוקת. גם אם ילדתכם רוצה תסרוקת פשוטה לבת מצווה, הרי שעדיין ניתן להפיק ממנה המון וליצור מראה זוהר ולא שיגרתי המתאים לאירועי המצווה.

למה לבחור דווקא בשלי שכטר?

הסטודיו של שלי שכטר מזמין אתכם להנות ממניפה רחבה של שירותים לאירוע בת המצווה, לרבות התאמת השמלה ועיצוב תסרוקת לילדתכם. מניסיון של כ-20 שנה בעולם האופנה ובסטיילינג כעת גם אתם יכולים להנות! 

איפור עדין לבת מצווה. האיפור לנערות הוא דומה מאוד,לטרנד העכשווי בעולם האיפור והוא להתאפר אבל לא להיראות ממש מאופרת. ככה ניתן להסתיר כהויות או פצעונים אבל לא להיראות שונות ממי שאנחנו באמת.

0
    0
    עגלת קניות
    העגלה ריקה